Centrum.sk: Sobota, 24.8.2019
meniny má Bartolomej
   

Cvičenie na doma, ktoré vám do leta vyformuje telo

31.3.2019 | Zdravie

Nemáte blízko fitko, nemáte peniaze na permanentku, nemáte čas chodiť do posilňovne, alebo nemáte trénera. To vôbec nevadí. Na tieto výhovorky, prečo necvičíte môžete oddnes zabudnúť. Ak chcete mať od jari do plaviek pekné telo, stačí dodržiavať len domáci tréningový plán.

Funkčný tréning v domácom prostredí

Niekedy je ťažké začať cvičiť v posilňovni, ak vás okrem lenivosti zmáha aj pocit hanby, ako budete vyzerať medzi tými namakanými chlapmi. Trénerka Charlee Atkinsová však vyšľachtila tréningový plán na domáce použitie.

Domáca posilňovňa: Čo treba na to, aby ste v nej naozaj cvičili?

Má v sebe všetko, čo potrebujete na zmenu formy aj kondičky, a pritom nemusíte opustiť územie vlastnej izby. Stačí investovať len do karimatky. Okrem toho nejde o žiadny časový maratón. Zacvičiť si takto stihnete aj v čase obednej prestávky.

Poznáme najlenivejšie krajiny sveta: Slovensko sa nemá čím chváliť

Zabudnite na odpočinok
Ak ste z posilňovne zvyknutí dávať si čas na odpočinok a oddychovať medzi jednotlivými sériami, tak presne na to teraz zabudnite. Všetko pôjdete za sebou bez prestávky. Ak už nebudete vládať, môžete vložiť medzi cviky pár sekúnd na vydýchanie. Viac nie. Snahou je robiť cviky za sebou v jednom rade.

FOTO: Baby v obtiahnutých nohaviciach, ktoré vám rozprúdia krv

Zostava pre borcov
Cvičenie nie je nejako špeciálne náročné na cviky, ale po jeho odcvičení zistíte, že rozhodne nie je pre padavky.

Začnete plankovaním. To na začiatok musíte vydržať minútu.

Nasleduje horolezec. To znamená, že v pozícii kliku striedavo a čo najrýchlejšie priťahujete nohy k hrudníku. Akoby ste bežali. Vydržíte 30 sekúnd.

Reverzné výpady. To znamená, že z pozície v stoji zanožíte jednou nohou a druhou idete do podrepu. Na každú nohu 20 opakovaní.

Plank hore a dole. Jednoduché. Z planku na dlaniach klesnete do planku na predlaktiach a zasa hore na dlane. Takto dookola desať opakovaní.

Výskoky z drepu. Je to zlatá perlička v podobe piatich výskokov z drepu.

Pozor. Týmto sa celé cvičenie nekončí. Musíte ho prejsť tri razy. Až potom si môžete povedať, že ste pre svoje telo niečo urobili. Vďaka tomuto tréningovému plánu si budete môcť už v lete dať na seba plavky bez hanby.

Autor: Marcos
Foto: Shutterstock


Focus Media


Poznáte sexuálne úchylky?
Otestovalo sa 25026 ľudí

Tipy na dnes

 
Vtip dňa

Manžel príde domov z týždňovky, ľahne do postele k manželke a počíta nohy trčiace z pod periny:
- 1, 2, 3, 4, 5, 6
Nejako mu to nesedí, tak vstane z postele a ráta ešte raz
- 1, 2, 3, 4... No, veď preto...

 
Virtuálny barStrawberry Daiquiri Strawberry Daiquiri
  • 4cl Bacardi Carta Blanca
  • cukor
  • 2 jahody
  • citrónová šťava
  • jahoda na ozdobu
  • ľad