Centrum.sk: Sobota, 21.9.2019
meniny má Matúš
   
  FOTO: Robíte aj vy po cvičení tieto chyby? Vyhnite sa im vo vlastnom záujme  
Zabúdate dať telu tekutiny: Voda sa spotrebúva neustále, je prítomná pri všetkých pochodoch v organizme. Je dokázané, že energetické nápoje zvyšujú krvný tlak, zrýchľujú pulz a dvíhajú hladinu glukózy, a preto nič nepokazíte čistou vodou, prípadne minerálkou.
     
     
 
   
 
     
FOTO: Robíte aj vy po cvičení tieto chyby? Vyhnite sa im vo vlastnom záujmeJe dokázané, že ľudia, ktorí cvičia, sú v živote spokojnejší. Pohyb zlepšuje nielen fyzický, ale i psychický stav človeka. Mnohí z tých, ktorí cvičia, však robia chyby. Možno nie počas samotného cvičenia, ale po ňom určite. Čoho sa vyvarovať?
Pasívny odpočinok

Mnohí ľudia po cvičení úplne vypnú, sadnú si do kresla či ľahnú na gauč. A to je chyba. Telo sa po vynaloženej námahe spamätáva postupne a tým, že zrazu človek nič nerobí, spôsobí organizmu šok. Dôležitý je preto aktívny oddych. Nemusí to byť nič namáhavé, postačí aj 15-minútová prechádzka, počas ktorej sa telo spamätá.

Chalan používal fitnes náramok počas sexu. Zistil zaujímavé fakty

Nalačno
Pri cvičení sa naťahujú svaly a telo spotrebúva glykogén, ktorý je po cvičené nevyhnutné nahradiť. Do polhodiny po cvičení treba zjesť pokrm bohatý na bielkoviny, čím nielen posilníte svalstvo, ale zároveň dostanete hladinu glykogénu na bežnú úroveň.

Ďalšie rady ohľadom toho, čo nerobiť po cvičení, nájdete v našej galérii.

Autor: Noel
Foto: Public Domain